23 Ocak 2014 Perşembe

barselona yılbaşı 2014

evet bir geçiş miş barselona...


2013 yılbaşında moskovada gerçekten çok mutlu olmuştum. bu sene hayat! son anda sayılabilecek bir şekilde barselonaya yolladı beni. 

ama herşeyden önce barselonada olmamı sağlayan engel ailesinin, bütün engelleri aşan çabalarına çok ama çok teşekkürler yeniden, saolun beeeeeeee nergiz and uğur adlı gençççççççççler :P

bu sefer kiralayamadım ama eğer birkez daha gidersem kesin.

işte deniz ürününlü paella, bizim pilav üstü dönerin daha deniz usulü olanı, burayı unutmamam lazım çünkü 3 farklı yediğimiz paella içinde en iyisi kesinlikle burasıydı, nasıl unutmıcam orasını bilmiyorum ama işte , sahilde köşede idi, neyse gidersem tekrar hatırlarım sanırım

ah gaudi ah, senin sayende bir şehir bu kadarmı pazarlanır, herkesin her köşede gaudinin bir eserini görürsünüz sözü şaşkınlık yarattı bende, kocaman şehir gaudide 2 bacagı 2 kolu olan bir garip insaoglu, kac tane bina yapabilirmi , yani demem o ki, cok fazla umutlanmayın ama yaptığı binaların evet gerçekten güzel

kocaman yolları, kocaman metro ağıyla, tıkır tıkır işleyen bir şehir, heleki yazın bu şehrin enerjisini 
dım dım dıma dıma dımdım yarimmm

hayatımıda ilk kez üsttü açık alttaki tur otobüsüne bindim, siz siz olun binmeyin, niesini anlatması uzun ama binmeyin işte, pek sıkıcı, heleki kışın hiç binmeyin bi taraflarınız donar donar
benmi niye bindim, uğur saolsunnn :P

allahhhhh,
 amanın şimdi tam bunun üstüne kötü giriş oldu ama içimden geldi neyleyim,
ben bir şehrin adam olma ölçütünü birazda mekdanılds menüsünde içeçek seçeneklerindeki birayla ölçerim,
kimse kızmasın lakin emi

işte saytsiying otobüsünün götürdüğü yerlerden birisi,
montjuak mıydı neydi o tepe, zaten yılbaşı kutlamasıda bunun önünde oluyor,
kutlamadan kastım   havaifişek dabi,

moskovadada yoktu burdada yoktu neden bu belediye başkanları en azından bir konser vermezler onu hala anlamıs degilim, idda ediyorum bütün dünyada insanlar akın eder o şehre,
gökçeğe ters olmasa bu işler yılbaşında idda ediyorum yaşasa rahmetli maykıl ceksını bile getirirdi bence,
ne moskovada ne barselonada sadece havai fişek vardı,
bizde ki eğlence kültürümü acaba sadece vur patlasın çal oynasın, bunlarmı bilmiyor anlamıyorum ki
 

latin hatunu dedik, almadovar abiye güvendik, bir suratsız bir mutsuz bir bakımsız çıktı bu latin hatunları anlatamam koca şehirdeki en güzel latin hatunlar aşağıdakilerdi,

ne varsa vatanımın güllerinde var,
ki hele vatan gülü gurbette ayrı bi güzel oluyor diyim size

bak simdi buranında adını unuttum, botiko muydu butik miydi neydi unuttum ama bildigin üstü kapalı semt pazarı bence, istanbulda varmı bilmemde, ankara ulustakini biraz süslesek bundan geri kalmaz ki (balık mahsülleri dışında dabi :)

yine aynı yere gelcekim ama vakti zamanında bacım demişti, abey yurtdısındaki şehirler , şehirlerini pazarlamayı çok iyi yapıyor diye,bacım doğru dimiş

hostelim ve sevgili güney kore halkı saolsun , birde dabi laura :P


işte bu grup , size ne güzel canlılarsınız...

yurtdışında türkiyeyi bilmeyen insanlar oldu ama bugune kadar istanbulu ve kapadokyayı bilmeyen yabancıyla karşılaşmadım, işte sagra de familia da bence öyle biryer, 
gerçekten özel







 ah içim nasıl gidiyor yurtdışında sanata ve spora verilen değeri görünce,
bizde ne etnik sanatlar var ama ah ahhhhhhhhh,

mutlaka flemenko izlenmeli, en ucuzuda tarantos, ve hatta en az 2-3 defa izlenmeli






 ah tibidabo ah,
bir tepede hem lunapark hemde cami olursa,
tabiki o tepe sihirli bir tepedir,
ben ne bekliyorduysam!

benim verdiğim ad buraya;




sihirli tepe












şimdi unutmadan uzun süredir aklımda olan iş fikirlerinide buraya not düşeyim, belki istanbulda vardır dahi, bunun tükkan olanı

amanın alltaki dünya tatlısı böcek,  canlıydı. çizgi filmler durduk yere çıkmıyor insanların beyninden, bence hayat insanların beynine giriyor çizgi film olarak

bu işi butik yapan bir tükkan





trt 3 ressamı ve ...





tek duam; bu son arkandan bakışım olsun.








yaw buranında adını unuttum , burasıda ufuğun sayesinde gördüğüm yerdi, saolasın ufuk yeniden.
barselonaya 1 saat uzaklıkta trenle gidiyorsunuz, espanya meydanından biniyorsunuz trene sonrada teleferikle önce bu kata sonra bi tane tramvaylada en üst kata çıkıyorsunuz.
dediğim gibi pazarlama ve teknoojik olarak gelişmişlik.
bizdeki sürmene manastırı bu insanlarda olsa hayal bile edemiyorum nasıl bir yer olabilecegini oraların.
ah bir gün bizde öğrenecekmiyiz birey olarak, katma değer katmayı hayatımıza, sonrada toplumcak...





bazıları,
 aşktan ölür,
ve
aşkla doğarlar.

2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder